måndag 12 oktober 2009

Sms-diskussion

Det är alltid när jag går och lägger mig eller strax innan, oftast när jag står och borstar tänderna eller i duschen, som det slår till. Det är då tårarna knackar på, hur mycket jag än vill att de inte ska göra det. De går liksom inte att stoppa... De bara tränger fram.

Eftersom jag är hos mamma nu så får jag liksom hålla minen, och det går bra eftersom jag får umgås med lillan och ha det mysigt om dagarna. Men när jag gick upp och la mig för att sova så blev det lite sms-ande med sambon som åkte härifrån igår på em, och då blev jag helt sänkt igen.

Jag uttryckte mina känslor om att jag inte känner att jag orkar kämpa, att jag inte kan föreställa mig oss ha sex igen och att när jag härom dagen såg några sexbilder på nätet så fick jag riktig ångest! Jag berättade oxå om att när jag för någon vecka sen tänkte tillfredsställa mig själv så avbröt jag mitt i för det funkade bara inte. Jag fick en känsla av äckel, och kände på något sätt att jag inte dög. Inte ens inför mig själv!

Jag hoppas verkligen att jag kan komma på andra tankar. Att det kan hjälpa att gå och prata med en terapeut. Att jag kan få tillbaka den självkänsla som jag aldrig haft något problem med tidigare.

2 kommentarer:

  1. Hej, nu har jag hittat hit och ska berätta på min blogg om att din finns:)

    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Och jag har också hittat hit, lägger din blogg på min länklista. :)
    Kram från Marie, oxå en medberoende !

    SvaraRadera